Tandläkarbesök

Ja så har Ahlfred varit hos tandläkaren igen, idag har han skurit upp för att framtanden skulle komma fram det har tagit lite lång tid så det blev en hel del bedövning någon enstaka tår men han är så duktig. Dom drog även en hörntand så det skulle få plats, sen var en tandläkar studerande med idag för dom tyckte Ahlfred var en bra patient att se för han sköter sig så bra och det gjorde han. I eftermiddag har han varit slö och sovit en del sen har det gjort lite ont men det ska väl ge sig och nu kan man känna taggarna på framtanden som vi inte sett annat en en glugg i 2 år nu.

Kommentarer
Postat av: ♥ Natalie Ingemarsson.

Hehe, det hoppas jag allt att jag är! ;)

Ja du är min ängel, min bara min! Kram

2009-06-16 @ 17:38:24
URL: http://rasmushjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0