Vad gör man idag då?????

Vaknar lite tidigt och ser att solen tittar in går upp och ut för att gå en tidig morgon promenad det var riktigt skönt lite kvallmigt man kan tro det ska bli åska direkt.
Jag går runt margretelund och lyssnar på mina låtar i mobilen det är ljuvligt inga bilar och knappt några människor man möter endast några fler joggare.

Vad det känns skönt när man kommer hem ska nog fortsätta ta morgon promenader det stör ju ingen och man har hela dagen kvar.

När jag kommer hem har dom andra vaknat och ahlfred kommer upp men går raskt upp i sitt rum för att se barnprogram en stund, medan Staffan låser upp kyrkan.

Idag är en sådan dag man inte riktigt vet vad man ska göra för vädret kommer att ändra sig och regnet lär falla, vi har ju Lofa i Råda men vi får väl se om det blir något sådant efter allt regn som fallit, vi har nu sen i måndags kväll tömmt 80 mm regn och då har 60 mm utav dem kommit dom två sista dygnen till igår kväll.

Visst gnäller man på vädret men nu vill jag ha sol igen för nu har det regnat så det räcker tycker jag och Ahlfred vill bada nu när han får igen fast tyvärr har väl vattnet kallnat efter allt regn.

Nu ska jag se om det finns något passande i garderoben för denna dag och så om familjen kan göra något utav denna söndag.

Kram alla bloggläsare

Kommentarer
Postat av: 2:a faster

Vi får hoppas att solen fortsätter att skina, så att det kan bli lite bad igen.

2009-07-12 @ 10:30:33
Postat av: Anna

www.nogg.se/linneablommansmamma



Tack för gästboksinlägget.... kan lova att du fixar en sån nogg-sida. Busenkelt! Man behöver inte kunna så mycket men det ser proffsigt ut ändå....mycket lättare än blogg.se å inte mycket jobb alls!

Självklart kan vi ta en fika någon dag...vore trevligt! Vore ju kul om Linnea och Ahlfred kunde bli lite kompisar! Nu har jag mitt fadderbarn här tills på tisdag å så ska vi på kalas tisdag eftermiddag. Så antingen skulle det passa imorgon (fast då har jag två barn) eller så på Onsdag kanske?? För sen bär det nog av till Ullareds-campingen ett par dagar i slutet av veckan....



Ha det bra...Kram

2009-07-12 @ 20:45:34
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0