Sen Lördag eftermiddag

Ja så har det äntligen blivit lite molnigt och några lätta regnstäck vi fick det på oss när vi spelade minigolf på skogshyddan, efter att först varit på mc donalds med Ahlfred för allt är ju så tråkigt när man inte får bada eller hoppa studsmatta.

Ikväll ska stafffan på sommarfesten till lovenegård men jag och Ahlfred stannar hemma och tar det lugnt har vi tur kanske det blir ett litet åskväder idag med för inatt var det kraftigt och häftigt.

Just nu behöver man syre för allt är kvavt, sen behöver mina nya blommor lite vatten som jag satte på förmiddagen efter ett inköp på torget i den olidliga hetta men mamma man måste vara idiot för att gå fram till torget en sådan här dag eller det kvittar när man gör det för det är lika tråkigt som idiotiskt vilken lördag det än är ...tacka vet jag trädgården och lite roliga grannar.

Kommentarer
Postat av: Elinor

Haha jag kan tänka mig det..

Kram

2009-07-05 @ 09:04:05
URL: http://ronile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0