Onsdag kväll

Ja så har dagen kommit till ända, har varit hos mamma hela kvällen och vi har förberett in för morgondagen och begravningen, sen har min bror varit där och även staffan så det har burits bord och dukats lite nu ska bara dom exotiska faten göras imorgonbitti sen är det klart.

Ahlfred och Staffan har varit på Mellbyvallen och sett på fotboll en stund ikväll dom var ju tvungna se Corner vinna sin kvartsfinal i lofa så mer fotboll lär det bli i dennna vecka men det är roligt.

Imorgon ska faster Ulle hämta Ahlfred så ska han vara där när jag är borte det tycker han är kul.

Sen till helgen ska vi försöka ta lite med kort som vi kan lägga in på bloggen...Ahlfred älskar att ta kort och bli fotograferad.....

Nu ska jag lägga lilleman så han orkar imorgon godnatt alla bloggläsare....

Kommentarer
Postat av: 1:a faster

Ahlfred, det var kul att du och pappa tittade in på en liten fika. Jag kommer till er när lökhacken har kommit.

2009-07-08 @ 22:52:04
Postat av: Anna Gustavsson



Tack för kommentaren på min diktsida.....

jo jag har haft små tankar på att göra en bok av min diktsamling... har nog skrivit några hundra men det mesta är så personligt och man kan bara skriva just när skrivlusten, inspirationen och känslan faller på... så det blir nog inte utav. Men kul e det .... hoppas du vill kika in på min sida då och då. Kram Anna



www.nogg.se/linnneablommansmamma

2009-07-09 @ 08:08:04
URL: http://www.nogg.se/linnneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0