Molnig men ganska varm torsdag eftermiddag

Ja så har vi kommit till torsdag eftermiddag, och jag har nyss hemkommen från min mamma och Mats begravning vilket var en fin och värdig avslutning i kapellet.
en mycket intressant och händelserik dag i våra liv både för min bror och mig själv, att träffa Mats barn var en upplevelse i sig själv men att få lära känna någon man aldrig sett bara hört talas om.

Maten var omtyckt och sällskapet trevligt på alla sätt, men visst hade det varit bättre att få ses under andra former men så är läget ibland och det får man ta.

Ahlfred har varit och är ännu hos sin faster ulle och Tomas...så tack än en gång för all hjälp hoppas att vi kan hjälpa tillbaka någon gång.

Kvällen komer gå i lugnt tempo eftersom vädret inte är det bästa men lite mys kanske man hinner med....

Kram alla bloggläsare

Kommentarer
Postat av: 1:a faster

Tack för inbjudan till kalaset. Meddelar senare hur många som kommer.

2009-07-09 @ 18:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0