En söndag morgon

Så var det söndag morgon och lite sämre väder vilket jag önskat så man kan få gjort lite inne, ska börja städa nedervåningen idag inget kul men ett måste.
Sen får man väl se om man orkar något mer sen för man blir ganska slutkörd efter det, Ahlfred ska väl ut och börja leka lite idag efter operationen han vill ju börja cykla så vi får väl se.

Staffan ska jobba i kväll så det blir lite andlig bespisning till denna familj, tur att det inte är jag som ska dit...........
Får väl se om vi kan hinna göra något roligt idag med som att träffa några vänner eller så.

Igår kväll pratade vi med faddermammma lite när vi skulle till öb, då fick vi med Evelina och Jonas för att köpa lite godis ni kan tro att det snackades och pillades i denna affär ibland undrade jag om dom han och ta luft emellan....skratt....

Ja visst är barn gulliga och särskilt dessa barn....

Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

www.nogg.se/linneablommansmamma



Hejsan... kul med ännu en blogg att följa! Tror jag drabbats av blogg-feber! Kul att läsa andras bloggar och riktigt kul att blogga....jag älskar min sida! Kika gärna in på den :

www.nogg.se/linneablommansmamma



finns bl.a två dikter tillägnade din mamma....och ca 100 blogginlägg m.m.



Kram Anna

2009-07-08 @ 11:06:28
URL: http://www.nogg.se/linnneablommansmamma
Postat av: Anna Gustavsson



Om du vill kan du ju visa Birgitta dikterna på min hemsida... har inte velat visa dem på jobbet eftersom det är ganska känsligt. Den första har hon fått...när Mats var sjuk. Men hon har inte läst den jag skrev efter hans bortgång.



Hoppas ni får en fin stund tillsammans imorgon... ska tänka på er llihop. /Anna



www.nogg.se/linnneablommansmamma

2009-07-08 @ 15:45:47
URL: http://www.nogg.se/linnneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0